onsdag 18. februar 2009

Onsdag den 18.



Dette bildet er tatt i Veggli igår formiddag, sola brøyt såvidt gjennom skydekket og gjorde alt litt lysere :o)

Liana'n var tørst, så da blir det tur til Veggli.

Et lite formiddagsbesøk oppe hos "Knivkvass" blei det også tid til !

Må planlegge sommerhalvåret på Bygdetunet, og prøve å finne ut hvordan det går an å få til overskudd på vårt nye prosjekt ;-)

I dag var det fotodag igjen, fikk lagt inn mange bilder, nå mangler bare kontakt med Tidemann så kan vi begynne å legge inn bilder der

Gamle bilder dukker stadig opp hos oss, et kom i dag også, da er det kjekt å ha hjelp i nærheten, de er gode på å kjenne igjen folk på bildene!

Tok en liten tur innom Pensjonistene med bildet jeg, og da hadde jeg med fotoapparat,
så her er de:




Vi ser jo at de har det bra !!! Her er resten av dem:


Nå i kveld har vi vært i 50 - årsdag i Veggli. Der var det fullt hus og flere bordsettinger, og kaker, frukt og kaffe i massevis :o) Tusen takk for en hyggelig kveld !

Og som vanlig etter en sånn kveld med kaffedrikking blir en jo så våken så da blir det litt skriving her da. Om løst og fast, ting som skjer i nærmiljøet, nå for tiden er det jo den berømte Trillemarka som står på programmet .... Jeg prøver å holde meg på sidelinjen der :-/ Men har alltids noen meninger da !!! Vi får se....



Og dere: - Jeg begynner å vente på våren jeg .......

God Natt :o)

Ingen kommentarer: