tirsdag 10. februar 2009

manda'n er (også) en allright dag

Soloppgang 9/2 fremdeles fint og kaldt vær, men våren rykker nærmere ! Det er jo lyst når vi står opp ! Denne mandagen syns jeg at familien måtte få litt god mat siden jeg hadde hatt fri i et helt døgn og vel så det ;-) Dermed blei familien i nabohuset bedt inn på middag etter arbeidstid

Det smaker bedre når man er mange rundt bordet synes jeg, det henger sikkert litt igjen fra "storfamilietiden" Etter middagen og en aldri så liten middagshvil, dro vi opp til Jorun, hun var alene hjemme, så vi ødela antagelig middagshvilen hennes, men hun tryllet fram vafler og kaffe som blei fortært mens vi så på TV og bilder :O)
Apropos bilder, her et lite vårtegn: Bjørkekvister med "kongler"

Tirsdagen kom og med den gjestene ! Først ute var Magne, fruen skulle gjøre klart til syklubbdamene kom, og han måtte bare flytte seg litt ! Og det gjorde han ;-

Så kom min yndlingsdame for tiden Hjemmehjelpen !! Flink og hyggelig dame.

Like etter at huset var "blåst" ringte Helga og spurte om jeg var hjemme, det var jeg jo, og vi hadde ei koselig pratestund

Men dagen var ikke over enda, kl. 17.30 hver tirsdag er det trim for de spreke damene i Utakleiva, så etter ei økt med løp og bøy og tøy, var det kaffetid igjen ;o)

Etterpå klargjorde vi rommet for storinnrykk til søndagen, da skal vi ha basar med trekning på masse fine gevinster Så til alle dere som leser dette : Kom til Langvennskørret på søndagseftan !!Slenger på et "Norgeomvinternreklamebilde" til jeg :o)

Ingen kommentarer: