lørdag 14. februar 2009

Helg igjen....


Lørdag morgen, og en liten vårhilsen igjen, dette er en kvist av Sibirkornellen som jeg tok inn for noen dager siden, nå blomstrer den ! Får ta inn noen bjørkekvister også, det er så koselig med noe som spirer og gror. Har noen "moskatter" i kjelleren også, de venter vel på litt stell de også !

Det er fremdeles fint vintervær utenfor vinduene, må jo si at februar har vært flott så langt :o)

I går var vi nedover til Hokksund og besøkte Kari og Odd. På fotorommet onsdag fant vi flere bilder som ingen visste hvor var hen, Hellik fikk i oppdrag å finne ut noe om dem. Det har han greid, og det ene blei med nedover som gave !! Dette:

Det er gammelt og falmet, men det blei godt mottatt av gårdeieren !!! Jeg fikk satt på litt mer kontrast, men det var fremdeles ikke klart, og så blir det helt feil farger når det har ligget slik i nesten 50 år og slengt :-(

Etterpå var vi hos onkel Einar, han har hundrevis av bilder og jamen fant vi noen i går også som jeg ikke har sett før. De blei med hjem for skanning ! Bildet under har jeg fått av han for noen år siden: Bestefars 90 årsdag :o) 15 april 1966


Vi kjørte beint over skaugen både fram og tilbake, men desverre hadde jeg ikke fotoapparatet med meg, det hadde vært mange fine motiver på den turen

Grunnen til at vi kjørte der var at vi fikk melding om at det hadde vært innbrudd på ei hytte i nærheten av vår, så vi ville se om alt var i orden der. Det var det heldigvis !

Vi har ikke så mange moderne innstallasjoner der, da er det ikke noe å tjene på å bryte seg inn heller :-))


Ha en god helg alle sammen :o)

Ingen kommentarer: