søndag 24. mai 2009

søndag



Søndagmorgen, jeg sitter ved PC'n og "leiker" litt før jeg starter dagen !

Har tenkt å gå en tur til Elgåsen idag, men jeg har ikke blitt enig med meg sjøl om jeg skal kjøre til Butjønn eller Stabekktjønn. Det er langt og bratt opp ved Stabekktjønn, men en flott tur i vakkert terreng ;o) Det ser ut som det blir ganske bra vær, sola skinner fra lettskyet himmel

Og snøen er vel borte i skyggesidene og nå. Får se om det blir lett eller tung tur !!

I går kveld var vi i 75-årsdag til M.L. Det var koselig, vi traff kjente fra Svene, Flesberg og Rollag. Det er jo ikke hver dag det skjer. Vi fikk masse god mat og utrolig masse kake, det var ei halv kake til hver minst !!

Forresten er det bryllupsdagen vår i dag, men vi feira i fjor så det får gå i stillhet dette året tror jeg !

Ha en god dag !!

1 kommentar:

Kari bloggside sa...

Gratulerer med bryllupsdag !!!