onsdag 3. desember 2008

Litt mer småprat ##





Onsdag i dag. Vi skal på tur til København, nærmere bestemt til Værløse et par mil nord for byen. Men i morgen skal vi til Tivoli og se på julestemningen der, og ellers litt rundt omkring for å se på en julepyntet hovedstad :-)


Det skal bli moro, har vært der i førjulstiden for noen år siden og det er så fint pyntet alle steder


På hjemmefronten skjedde det ting i går. Jeg var med til fotogutta på Lampeland og lærte mye nyttig, vi skal nok få tida til å gå med fotoregistrering framover !


Så var jeg en tur oppom Helga, hun så godt ut, så vi må bare håpe og tro at behandlingen hjelper


Da jeg kom hjem hadde hjemmehjelpen vaska hele huset, det var godt å komme inn i et grønnsåpeduftende hus :-)


Så, utpå kveldslengen dro jeg ned til Jorunn på Trimdamenes juleavslutning ! Ikke noe trim i går, bare god vin, ost og kjeks Vi hadde det sååå trivelig i grillhytta


Nei nå må jeg sjekke om vi har fått pakket alt så drar vi ca. tolv, Tulla venter med middagen ved firetida.

Disse damene var også med i selskapet i går kveld ! Ikke helt samme antrekket da :o)

3 kommentarer:

TvT sa...

Hallo! Nå er det 5 dager siden du skrev på bloggen din.Er innom hver dag og sjekker. Dette holder virkelig ikke mål:-( Håper dere hadde en fin tur til Danmark da?Du er vel unnskyldt da du har vært på tur;-)Klem Turid

Mormor sa...

ja-da, men jeg har ferie.....se senere i kveld !!

Jorun sa...

Velkommen hjem, ta en tur senere i uka på kaffe. Nå er stua ferdig !