søndag 28. desember 2008

Juleselskap






Her er oldebarnet mitt ! Hjemme hos bestemor og bestefar på julebesøk !


Vesle Sindre, han satte seg like godt ved kakebordet han, da var det ikke så langt å gå når han skulle hente mer !
Trur jeg har et lignende bilde av faren hans, omtrent på samme alder
I dag har alle vært hos Jorun og Olav, de har flyttet ned i første etasje, og har fått det så fint der.
Med gamle skap og møbler rundt om i stuene (mrk. flertall) !! Og fint moderne kjøkken, med koselig spisekrok. Fikk ikke tatt så mange bilder, for det var fullt av folk overalt :0)


Vi fikk et aldeles fortreffelig måltid, "med god mat av alle slag" Det var bare så vidt vi ikke trillet ut !! Ungene var ute på ski en stund, men siden vi i den eldre generasjonen ikke kom etter ut, blei de lei og kom snart inn igjen !


Nå teller jeg timer til jeg skal på venninnetur til Drammen teater i morgen. Gleder meg !!


Fikk billett til bursdagen min i høst, og nå skal det skje. Reiser nedover tidlig på dagen, drar innom Olaug, og så videre til Drammen ved tre tiden. Vi skal jo først ut å spise må vite :-)


Så på konsert med Jonas Fjell og Øystein Sunde !

Ingen kommentarer: