onsdag 17. desember 2008

I nattens mulm og mørke !



Dagen som forsvant for en halvtime siden har blitt brukt til å forsøke å helbrede en kommende forkjølelse ;-/

Tror nok at samvær med ti snørrete småunger, og ti hostende foreldre/besteforeldre har resultert i et baseluskangrep av de sjeldne !!

Jeg pleier å skryte av at jeg aldri blir forkjølet, men nå er jeg faktisk litt satt ut Uhu.... verker i hode og kropp, til tross for 6 C-vitamin, to pinex, varm kakao, to lange hvilepauser under dyna

Så er jeg like shaber. Men, det går vel øver !! Pleier egentlig å prelle av slikt noe, i løpet av en dag eller to. Får kle godt på meg, å gå meg varm i morra, det er en god medisin, få svetta ut !

Det eneste resultatet av dagsovinga er at man er lys våken nå, kl.00.30 på natta.

Bra det finns en bloggeside da som kan få tankene over på noe annet.

Har besøk av Kristina som gjerne ville sove hos mormor i natt. Da hun kom lurte hun på om jeg hadde finni igjen "Pål sine høner-boka" Men det hadde jeg jo ikke. -Kanskje noen har stjålet den ? sa hun, det er så lenge siden vi har sett den-

Det er et bitte lite hefte med tre fire gamle sanger i som hun har blitt så glad i. Den er ca. 8x8 cm så den ruver ikke noe særlig, ligger nok innimellom andre bøker Mulig at en grundig julerydding kan løse gåten ;-) Den lille dama sovnet til tonene av Prøysenviser i stedet, det virka like bra som Pål sine høner !!!

Kakelinna har kommet, og trærne har kvitta seg med den tunge snøen
Håper det ikke blir istid igjen -

Ingen kommentarer: