onsdag 13. mai 2009

onsdag og bursdag !






Hurra vi har vært i bursdagselskap hos Sara, hun fyller 16 i dag !!!
Det blei ikke noe bilde av jubilanten da, men av hennes to (supre) ??? bestemødre ;-)

Fire søskenbarn, fire besteforeldre og en onkel kom på besøk,
vi spiste gode kaker, kaffe og frukt. Kristina synes vi skulle synge bursdagssangen for henne og det gjorde vi - på engelsk !


Og jamen kom musikk-korpset marsjerende forbi, antagelig til ære for Sara ?
I alle fall til stor glede for de under 10 år ! De tok en liten marsj på plenen de da.

Søndag ettermiddag og kveld/natt tok jeg en liten mellomlanding på Frili, før jeg dro til Maura på mandag.
Der er det full vår, grønt og frodig Og vatna var himmelblå ved seks sju tida om kvelden


Vakkert !!


Helt stille bare fuglesang og en liten sus fra bekken. Det er ingenting som er bedre for kropp og sjel

Kunne gjerne vært der en måned nå, mon stikk alene !!!

Kommer helt sikkert til å reise opp til helga også 17. mai eller ei --

Her et speilbilde fra seterkulpen også den himmelblå ! Fisken prøvde seg med noen forsiktige vak, bare for å si at den var i live !!

Og i Rølsvannet var det en trolsk stemning, med småbølger som kruser vannflata !!

På fotofronten går det heller dårlig for tiden. Nå er jeg mildt sagt rasende på alt som heter Sikkerhet og antivirus programmer på pc'er Nå har vi sitti i to onsdager og plundra for å komme inn på vår egen maskin Men.... den gang ei. Noen har "sikra" maskinene så vi får ikke åpna dem engang, langt mindre finni igjen bildene vi har lagret......

Og.... vi skal ha utstilling om vel en måned ??? Grrrr % !&&%%&

Like før jeg melder meg ut !

Ok da, får prøve EN gang til. Siste sjanse altså !!

Nå begynner det å li mot torsdag så jeg får vel avslutte dagens tekst God natt !

Ingen kommentarer: