tirsdag 13. januar 2009

Tjugendagen !



Hei hei !! Gratulerer med dagen -- søstra mi :o) Beklager at jeg er så rørete:-(

Men vi får ta det igjen i morra ! Det er jo sånn at jeg gjerne vil ha med meg alt veit du, så da blir det et selskap i kveld, og et i morra da, det blir jo bra !!

Dette bildet blei tatt i 1956 tror jeg, Sverre var hos oss og fotograferte oss borti hagan ...

Her er det desverre blitt istid igjen, speilblankt over alt, såpass at i går hadde jeg brodder på meg da jeg gikk tur. Det var det bare gamle folk som brukte trodde jeg ;-/

Siste rest av jula skal ut i dag for tjugendagen er uigjenkallelig da er det slutt på nisser og stas ja til og med kaker-- her i huset i alle fall ! Og bra er nå det, så kanskje bukselinninga blir mer behagelig å ha med å gjøre ;o)

Nei nå får jeg finne vaskefilla, slenge den rundt litt, og så på tur !! Fint vær i dag forresten, noen få kalde grader.

Ingen kommentarer: