onsdag 13. januar 2010

Onsdag





Det blei en trivelig kveld på Grendehuset.



Vi var noen mindre i år enn i fjor, men litt over tjue personer samla kan bli mye moro. Og det blei det ;)

Her ser vi litt av forsamlingen, og spillemenn og dame hadde anskaffet seg et flott banner, med navn og adresse på ! Ganske så profft :)


De slo til med gamle evergreens, gamle feleslåtter og danse-slåtter, det var til og med et par stykker av oss som prøvde seg på litt dansing ;))

Maten forsvant ganske så fort, før jeg fikk foreviget det fine bordet, det var bare litt igjen av de gode kakene da jeg fikk summet meg og tatt et par bilder, bare så vi husker at vi hadde en marsipankake og en moltekake, en kringle, og et stort fat med kromkaker. Gjett hvem som forspiste seg på all den gode maten ??
Det gjorde alle som en !!


Så hadde vi naturligvis utlodning, akkurat som på de gammeldagse juletrefestene som var en gang


Og folk vant både en, to og tre ganger hver seg. Itt no' knussel !

Dagen i dag har også vært innholdsrik.

Med samling på fotorommet på formiddagen. Der var vi fulltallige, og synes vi har kommet godt i gang med bildene nå, det går faktisk an å søke på nettet og finne dem der. Jeg har ikke prøvd på min egen maskin, men tror det skjer ting hvis en søker på "Bilder" "Rollag" på Tidemanbilder


Skal komme tilbake med skikkelig adresse seinere, når jeg får skrevet den opp

Etter "jobb" var vi bedt til ei venninne på middagsmat,

DET var godt, å komme til dekket bord midt på en onsdag, med steik, grønnsaker, dessert, kaffe og kaker. Tusen Takk til deg !!

Heldigvis har det blitt litt mildere så det går an å være ute igjen, det trengs, det merkes på beltespennna ;(
Og til helga har jeg avtale med svigerbarnebarn om trugetur, og den skal vare noen timer ....
Trur eg....

2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Så koselig sammenkomst! Og bilderedigering i samla flokk etterpå! Jeg er imponert!
Det diktet du har på sida, av Ragnar Otto Eriksen, var så godt, utdraget, altså, og jeg lurer på hvor jeg finner hele?!

Stubbetufsa sa...

Flott! Hvis han har, betaler jeg porto også, sjølsagt!