tirsdag 15. desember 2009

tirsdag

God morgen, har ingenting å berette i dag, men merker tendens til skrivekløe så jeg bare måtte knotte litt !!
Mandagen gikk med til eksamensvakt på Norefjord fram til 1/2 4 og deretter styremøte i Venneforeningen.

Det å være vakt på eksamen er litt artig ;)

Å sitte å se på disse ungene/ungdommene hvor forskjellige de er !

Noen kommer inn setter seg ned, griper oppgavehefte, leser igjennom og setter i gang

Noen sleper seg gjennom rommet, med sekken langt ned på skyldra, og sålene subber bortover golvet (stakkars rengjøringpersonalet)

Noen vrir seg i stolen, finner ikke pennalet eller ledningen til PC'n eller stolen står feil !! Noen legger mest vekt på å være klovn og få de andre til å le !!

Noen leverer og forsvinner ut av døra etter tjue minutter, mens andre sitter og jobber til tiden er ute, og må minnes på hvor mye klokka er !!

Så sitter jeg der da, og tenker: Går det bra med deg da ?? Eller deg ? Får du karakterer så du klarer deg til eksamen ??

Vil du angre på at du ikke jobbet mer bevisst mens du var på skolen ? Mange spørsmål, men de kommer muligens ikke inn i hodet på en før det har gått en femti - seksti år !!

Mener og huske at det var om å gjøre å få unna oppgavene i en fei, og så kanskje komme littt før hjem de dagene det var tentamen osv.

Å sitte stille i fem - seks timer er liksom ikke min greie, men tida flyr likevel fort, ikke minst når en sitter slik og observerer ;)

Nei, nå må jeg til å virke litt her. I morra er det også jobb på skolen, og så er det visst noe som heter JUL snart ??

Ha en fin dag

Bildene er bare noe jeg har leika meg med i "photo draw"

3 kommentarer:

Bestemor Drillo sa...

Ja det må være spennende å sitte å se på de forskjellige hvordan noen sliter, mens andre ser fornøyde ut!
Ha en fin førjulskveld der oppe, vi har også fått noe hvitt utenefor her og det gleder meg!

Stubbetufsa sa...

Du har som vanlig nok å henge fingrene i! Det er bra, for det må være uhyggelig å ha det kjedelig, og ikke vite hva en skal gjøre!
Jeg ønsker det godt humør og at du treffer bare blide folk!
Klem!

Corvus sa...

De bildene er ikke "bare"! De bildene er utrolig kule! Akkurat som det "makne" du la ut en gang tidligere (som jeg forøvrig har hatt som skrivebordsbakgrunn på jobbpc'en hele tida etterpå) :o) Hvis det er ok for deg så "stjeler" jeg fila, og lager en print til å ha på veggen min... ;o)