tirsdag 8. september 2009

Tirsdag


Det er tirsdag, litt utpå dag. Jeg er alene hjemme og må bare fordøye alle inntrykkene fra helga ;-)

Som før sagt startet det opp fredag med jentetur til Tinnhovd, fortsatte lørdag med hyttetur til Elgåsen. Søndag hadde jeg bedt hele familien på lunsj, og noen gode venninner litt lenger utpå dag !!


Det blei en kjempekoselig dag. Mange fine gaver :-)

Jeg fikk egensnekret dørskilt av Knut, blomsterkrans av Eline, sjøllaget kort fra Marie, tegninger av Kristine og masse annet fint av alle sammen !!! Tusen takk til dere alle


Telefonen ringte med jevne mellomrom og mobiltelefonen tikket inn meldinger Gjett om jeg følte meg omsvermet ;0)


På mandag hadde vi også gjester, det var to gode venner fra Flesberg som kom og vi hadde en trivelig ettermiddagsstund vi fire. Av dem fikk jeg årets blomsterbukett !! jeg tror den er en meter høy !! Flotte gladioler

Tusen takk til dere også !

I dag er det striskjorta og havrelefsa igjen ! Masse tyttebær som skal renses og røres, plommer som skal kokes og legges bort, klær som skal vaskes !! I det hele tatt en helt vanlig dag ;-)

Det er gråvær ute, men foreløbig har det ikke blitt noe nedbør, håper vi har fått nok av det slaget for en stund, det er så vått at vi får ikke slått plenen engang ;-(

Men nå til verket, ha en god dag alle som titter innom !

Ingen kommentarer: