torsdag 9. april 2009

Skjærtorsdag 2009


I dag er det stille på gården !!

Ungdommene er på hytta, og gubben er på den sedvanlige "Messeturen" til Revlia, hvis jeg ikke har telt feil er det den 17. i sitt slag !!!

Der trur jeg de koser seg noe aldeles inn i granskauen ;-)

Svarttrosten synger så fint morgen og kveld, og får tankene inn i sommermodus!!

Hageselskap ?

Det er 16 år siden prosten blei ordinert, så han begynner
å få flere pensjonspoeng nå tenker jeg !?!






Sjøl koser jeg meg i stillheten på hjemmebane.
Har sitti i sola og spist påskegodteri, og vært på leiting etter våren i hagen her ;o) Og jamen fant jeg den !

Til venstre sitter granmeisen og synger en vårsang ;-)
Og trur du ikke krokus og snøklokker hadde trosset snøhaugene her og våget seg opp i solen :))



1 kommentar:

Unknown sa...

Så bra du koser deg på tunet alene. Vi har vært til bjønnehiet og hatt skirenn med Jarle og Else Kristin. Topp dag i fjellet!!