tirsdag 8. januar 2013

Tirsdag

 
 
Morn igjen !
Nå har jeg gitt etter for "master Google" og lagt bilder inn på picasa, for så å ta dem derfra til bloggen...
No' forbaska tull spør du meg, men da har de vel full kontroll på bildene våre da :/
Må prøve å legge inn bare de de jeg skal bruke her trur jeg, til jeg får sjekka mer om rettigheter osv.
 
Men tibake til tidens gang....
Gårsdagen fløy avsted før jeg fikk sukk for meg. Det startet med fotoarkivet, hvor vi nå er tilbake med to dager i uka. Mandag og onsdag. Det er så mye bilder, og så mange gode hjelpere at vi har delt oss i to grupper :)
Så var det et møte i Veggli kl. halv to, så opp for å få min vanlige påfyll med b-vitamin, deretter bar der rett ned til naboen på Helselagsmøte :)
 

Det blei slett ikke tid til trimtur, så den skal Kira og jeg ta nå, sånn ved tolvtida
I dag er det strålende vær og fint å være ute, bare 4,5 blå grader, nesten vårstemning
 
Det var det forresten i går også, da disse bildene blei tatt på veien heimante og opp til Veggli
Ganske så fint om tåka henger ned i åsene, utpå dag da jeg reiste nedover igjen, lysna det forresten litt mot sørvest som vi ser over her :)
 
Og jamen har telleren vipppet over 40000 besøk !!
Jeg er overveldet, TAKK til dere som er innom og følger meg på veien :)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Gratulerer så masse med nytt rundt tall på besøkstelleren. Imponerende! :-))

Og takk for besøket! Så koselig med sykebesøk! :-D

Livet i Nord sa...

Gratulerer med 40000 besøk:)
Så nydelige vinterbilda du har tatt!! Som jeg lengter etter litt skikkelig vinter nå. Når det endelig omsider kom litt snø i romjula så fikk vi mildværet i går. Regn og holkeføre, det verste vinterværet som finns!
Ønsker deg mange fine trimtura og ei fin uke videre:)