torsdag 1. oktober 2009


Jeg tar meg en liten tur til fjells på formiddagen, jeg.

Skal levere noen remedier til Yngvar, og så blir det vel en liten rusletur i nærområdet der tenker jeg !


Sola skinner, det blåser endel, men en får bare kle seg godt, så tåler vi vel det ? Kanskje går jeg til Elgåsen, ned til vegen og tilbake til bilen Det blir en bra runde.

Dagen i går var trivelig, slike dager liker jeg ;o)

Først ringte Ingjerd og spurte om jeg var hjemme, hun og ei til var i Svene og kunne tenke seg å komme opp en tur ! Jeg var hjemme og kunne absolutt tenke meg besøk !! Vi hadde en koselig kaffeprat, og en liten omvisning på gården, for jenta hun hadde med er utvekslings-student og ville gjerne vite mest mulig om norske gårder !!


Tida gikk altfor fort, håper på snarlig reprise ;)


Så, utpå eftan ringer Anne-Lise ,de var på hytta og trang strøm til lading av noen batterier. Så kom de i kveldingen, da blei det vaffel og prat for alle fire. Det er forholdsvis sjelden vi har besøk av slekta "neante" så derfor er det ekstra hyggelig når de dukker opp uanmeldt ;-))

Nå gleder jeg meg til fjelltur, det skal bli godt å lea litt på seg, det trengs.....

Hjemmehjelpen kommer visst i dag, men hun er kjent på området, så det går sin gang. Et superbra tilbud til giktbrudne gamle damer ;-/

Ingen kommentarer: