onsdag 21. september 2011

Onsdag

Bare en liten morgenprat i dag :)

På lørdag dro jeg til Frili, med to nye bøker i sekken, og ellers bare det mest nødvendige av mat og klær. Jeg liker å være der på "hjernerensetur" Bare være der helt aleine og ikke gjøre noen ting !! Det var akkurat vær til det også, for regnet fossa ned hele natta, heldigvis forsvant ingen veier denne gangen .... Jeg leste, sov og spiste litt innimellom !
Og jamen bød det seg en hyttetur i går også, broder'n driver og bygger på den gamle seterbua, og nå skulle vinduene/veggene på verandaen på plass. Da trang han litt hjelp av Gubben, så vi dro opp tidlig på morningen !



Jeg fikk være med som kokke og Selskapsdame !!!

De liker jo å få servert mat av ov til, så det var jobben min

Da fikk jeg god tid til å rusle rundt i terrenget og ta noen bilder. Sjøl om det er dårlig med høstfarger i år, så finner en jo alltids noen motiver :)
Det var ganske vassfyllt alle steder etter alt regnværet, og Krokvannet hadde vokst ut over sine bredder, breia seg innover myrene på alle kanter.... Riktig så flott
I dag er det fotoregistrering igjen, og jeg er snart på farten, skal være der klokka ni.
Og så skal jeg ha med noen bilder og vise for pensjonistene, som har sin ukentlige "møteplass" i dag. I regi av frivillighets-sentralen. Det er et populært tiltak, der møtes en flokk hver onsdag og spiser, skravler, og koser seg. Og noen ganger får besøk av meg med bildene mine :))
Ha en fin dag !! Snart titter sola fram - trur eg ......

2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Herlige aktiviteter, mormor!

Bestemor Drillo sa...

Ja er det ikke godt å bare være alene en gang i blant! Nyte stillheten og roen!
Klem fra bestemor !