lørdag 8. november 2008

Novemberlørdag







God morgen, Jeg har visst blitt en morgenskriver ?



Hvis det er noe som heter det !



Startmotorene er litt trege på denne tiden av året Det er mørkt og grått og da går jeg i hvilemodus !!



Fint ord gitt , har finni det på PC'n, der finner en det meste



Som vi ser er det blit riktig julestemning ute med snø og fint overalt Det er nesten slik at en får litt lyst til å tenke jul, så jeg kjøpte inn egg og fløte i går. Da er det bare å gå i gang med lefsene, de hører liksom med til juletradisjonene



Og så får vi ta alle de andre etterhvert (tradisjonene altså) Jeg er absolutt et julemenneske, da er det nisser overalt, ute og inne, julenek og juletre, julelys og julepynt



Mølje, ribbe, julebesøk av familie og venner Jeg gleder meg :-)





Lørdag i dag, har tenkt å dra på besøksrunde til barna De er jo hjemme bare på lørdag og da må vi passe på !!




2 kommentarer:

AK sa...

jeg gleder meg til jul!
kommer hjem på kvelden den 13. kanskje jeg får med meg litt bursdagsfeiring..

Mormor sa...

Hei Ann Kristin, hyggelig å høre fra deg !
tlf nr ditt var forsvunnet da jeg bytta telefon, men nå har jeg fått det av din mor så nå er det håp !!
Mormor