onsdag 26. november 2008

Istid ?

Glatt, glatt, glatt :-(

Klokkka er 0720 onsdag morgen

Det er "livsfarlig" å bevege seg ute. Både til fots og med bil, så nå sitter vi her å venter på strøbilen

Dagen i går blei ikke så ille som jeg fryktet. Handa er ikke vond. Det gjelder bare å huske på ikke å bruke den , det er faktisk vanskelig å koble ut kommandolinjene fra hjernen og ut i den ene handa ! Plutselig så tar jeg etter noe, men det går bedre nu !

Det var en strålende dag i går, og jeg tok meg en tur til naboen, der vanka det kaffe og kaker.

Slett ikke dumt med ferie. Det var verre da jeg skulle ned til storvegen for å sitte på med Jorunn til trimmen. Is overalt. Kunne naturligvis bare bruke den ene staven, og klamra meg til den, kom meg ned uten fall eller beinbrudd. Verre gikk det med Magne da han skulle hjem i går kveld, bilen sklei ut av vegen, og der står den enda. Gubben fikk seg en spennende kjøretur ned til Flesberg, den gikk bedre. Håper strøbilen kommer snart, jeg skal på "jobb" i fotogruppa i dag.

Ingen kommentarer: