lørdag 29. august 2009

lørdagskvelden


Seine kvelden !! Etter sesongavslutning på Bygdetunet.

Kvelden var hyggelig den, med god mat og en gedigen bløtkake til dessert !!

Men nå er jeg "frustrert"
Teknikken var ikke på min side da jeg skulle vise bilder fra sommeren. Jeg hadde laget det flotte slide-showet med mine aller fineste bilder, og så ville ikke den gamle lap-toppen
samarbeide ;-((

En kunne bli så forb..... Satt her ved skrivebordet i går kveld og var meget fornøyd med meg sjøl, med bilder som gled over skjermen og rullet seg ut av fokus...

Men nå i kveld sa den gamle maskinen at den kjente ikke programmet, men jeg kunne godt laste ned fra internett !! Det er jo lett å si da når en sitter i tohundre år gamle hus, med en skjøtekabel til strømkilde og ingen naboer med trådløst....... Så blei det å trøste seg med gamle minner da en halvtimes tid. Dårlig ------

Men så var det sommerens utlodning som skulle trekkes, og vi glemte hele elendigheten.

Været blei jo strålende så vi slapp å danse noen som helst slags danser hverken regndans eller soldans ! Jeg fikk sagt takk for meg, og regner med at noen andre inviterer til fest neste år !


I formiddag fikk jeg besøk fra Flesberg, vi dro til skogs og kom hjem med ti liter kantareller, ser ut som det er utømmelig i år.
Det blir masse god middagsmat til vinteren
Spindelvev i lyngen, med regndråper i !
Nå er det natta, vi skal være sjåfører i morgen tidlig så det er vel på tide å knyte beinhaugen....... God natt ;0)

Ingen kommentarer: