søndag 1. mars 2009

Søndagsmorgen

De av oss som aldri blei helt voksne
Lider av mangelfull respekt
for vedtatte umuligheter :o)

Arne Næss

God søndagsmorgen !! Jeg synes jeg passer litt inn i denne beskrivelsen Og er glad for det.
Det er deilig å slippe å tenke på hva som sømmer seg for gamle damer HELE tiden! Prøver naturligvis og oppføre meg, så godt jeg kan når jeg er ute blant folk , men sånn til hverdags liker jeg å leike litt; gå på tur med niste og kaffekjel, brenne bål ved bekken og kose meg.

Nå gleder jeg meg til det blir framkommelig i skogen så vi kan gjenoppta dette :-9
I går kveld var det jentetreff uti Flesberg, det er bestandig koselig, god mat, god vin og gode samtaler !!
Det meste av dagliglivets opplevelser blei gjennomgått, og noen verdensproblemer. Skjønner ikke hvorfor de høye herrer på stortinget ikke spør oss voksne damer litt mer til råds ?
Vi har da tross alt måttet gjennomprøve det meste i løpet av livet !!!

Gråvær i dag, men får vel manne(?) meg opp til å ta en rask gåtur, oppdaget et skuterspor nedpå jordet her, da har jeg en veg å gå på som er litt spennende !!


Og en hilsen til Ingjerd ! Du må ta deg en tur altså... Ikke glatt på vegene nå, bart for det meste ;-)

Ingen kommentarer: