lørdag 7. mars 2009

Lørdagsmorgen


Dette er utsikten min i dag :o
Den kunne vært litt lysere synes jeg, vi har mer enn nok av snø nå, låvetaket formelig stønner under vekta av all snøen !!
Ute i fugletreet er det liv, men da jeg lukket opp vinduet for å ta bilde forsvant de, og jeg har naturligvis ikke tålmodighet til å sitte der å vente !! Men nå er de der igjen, kjøttmeis, blåmeis, spettmeis, svartmeis, granmeis, grønnfink og dompap er de jeg har sett hittil. Når det er uvær samles de alle sammen.
Veldig fin tidtrøyte for gamle damer :0)
I går var jeg i Veggli, på "Tunet" og viste bilder fra Krakow. Og noen fra Rollagsfjell Frivillighetssentralen har møteplass for pensjonistene der hver fredag og da vil de gjerne ha litt "underholdning"

Koselig denne dagligstua på Vegglitunet, og de som bor der og alle som bor rundt i bygda samles der ganske ofte. Den er flittig brukt til møtevirksomhet også

Etter min mening en flott investering for Rollag kommune :-)

Hei, nå kom det en flott Grønnspett til fugletreet også !! Må nok ut med mere mat til dem

Så skal Kristina i bursdag, og jeg er standin for mamma'n i dag så nå må vi få fart på oss her, med kjole og stas

Rockefest i dag hadde Jan Gunnar sagt !!Er ikke sikker på om dette er et rockeantrekk ??!!

Må kanskje finne noe annet ?

Ingen kommentarer: