onsdag 25. mars 2009

Midtuke....


Tirsdagen kom og gikk uten de store hendelser, jeg tok en shoppingtur til Rollag handel ;o)

Da fikk jeg fyllt opp kjøleskapet mitt, det var på tide, mange dager med ost og syltetøy på maten er så kjedelig atte !
Møte/spiserom
På eftan var det som vanlig trim på Grendehuset, litt frafall i går, håper de kommer sterkere igjen neste uke, forresten kunne vi trenge en tre fire til, det er plass til det :-)

Dagen i deg startet på fotorommet, kl halv ti møtes vi der. Det går fremdeles i skanning av filmer fra 1961, flotte bilder blir det, og det skal bli moro å lage utstilling til sommeren

Gry jobber

Så gikk ferden til Kongsberg og Lågdalsmuseet. Der tok jeg farvel med de fire som jobber der. Ole Jacob fylte førti år, så det blei bløtkake på meg også :o)


Til høsten er det ti år siden jeg kom inn i styret for første gang, først var jeg med i styret for Lågdalsmuseet og de siste åra for "Den konsoliderte enheten"

Her brødbilen til Omholt !



Så nå var det på tide å takke for seg !!


Tok en fotorunde da, som minne liksom ....
Viel kopierer !




Noen som trenger sykebil ?

Ingen kommentarer: