torsdag 3. november 2011

Torsdag

Får heldigvis ikke tid til å kjede meg denne helga heller ;)

I morgen skal jeg vise bilder hos pensjonistene i Veggli, på deres ukentlige møteplass.
Det er bestandig koselig, komme dit å treffe kjente, få deilig lunsj og vise hvordan min/vår sommer har vært ;)


Det blei tid til en liten tur i dag, opp til "oldtidsplassen" min
På veien opp vasset jeg nærmest i småhjertegras! bildet over er tatt med blits, det under er tatt uten, fine på hver sin måte synes jeg.
Det er et lite stykke å gå, men da en kommer opp så er det så fint, og fredfullt der. Jeg venter nesten å se noen små gråkledde mennesker rund neste sving ;)
Fra stedet jeg står på kunne jeg telle 27 røyser rundt meg, som jeg kunne se fra stedet. Går en litt rundt på tuftene så er det mange fler. Merkelig at dette ikke er bltt registrert - at dette er noe mer enn rydningsrøyser det er jeg, og flere med meg, helt sikker på



Nå skulle jeg egentlig gjøre klar bildene til i morra, men som Albert Åberg sier: Skal bare....... Nå har jeg jo fått unna endel i dag , vaska i bakerommet - det kommer nemlig bakstekjerringer hit på lørdag morgen, og da må alt være klappet og klart ! Et par klesvasker var på snora, før jeg blei bedt med Gubben på middag hos Stasjonsfruene ;)) Kjempegode heimelaga kjøttkaker med tilbehør og kaffekopp med sjokoladebit på skåla etterpå !! Nam, nam....


Men nå er det tid for klargjøring av bildeseriene til i morgen.....



Ingen kommentarer: