tirsdag 1. november 2011



Dagene går, nå har vi begynt på november

Heldigvis er det mildt og ingen snø enda, helt ok for meg. Skiene har jeg mer eller mindre lagt på hylla. Nå er de bare et nødvendig framkostmiddel når jeg skal et tur på hytta på Ble.

Noen ganger blir de med til Frili også, der er det helt flate løyper, det passer meg utmerket Så kan jeg gå å rusle, mens tankene er helt andre steder :))

Kjenner forresten nå mens jeg skriver om det, at jeg gleder meg faktisk litt likevel :)

I går var det fysioterapi time og fotodag. Det begynner å bli mange bilder vi har lagt inn på Sida til http://rollag kommune.no Gå til lenker og fotoarkiv så finner dere alt sammen



I dag har jeg hatt frokostklubben her. Det er like trivelig hver gang vi møtes.
Selv om vi slett ikke er enige i alle ting - vi diskuterer; tv, data, reisemål, reisemåter og masse annet. Men nettopp fordi vi er forskjellige, så blir det spennende å være sammen og lufte meninger. Vi har kjent hverandre i 50 - 60 år så vi føler oss ganske trygge sammen !!
Neste gang skal vi til Stasjonsfruene å spise julelunsj, det blir stas :)


De yngste begynner å vente på jula, og Kris. lagde ei lang

tegning med julenisse og snømenn på Den måtte tas bilde av - her er resultatet ...

Nå er det snart natta, må vel ta senga på ryggen, knyte beinhaugen, hoppe i loppekassa eller rett og slett gå å legge seg ;)

Ha ei god natt alle som sveiper innom....

Ingen kommentarer: