torsdag 2. april 2009

Torsdag i april !



Enda en strålende dag, håper vi ikke bruker opp påskeværet !!!
Men vi får nyte det mens vi har det !

Det blir vel en heller travel dag på meg i dag også. Vi drar på hytta tidlig i morgen, og må steke opp litt middagsmat å ha med, for fire dager, håper det er noen som stikker innom. Da har vi noe å by på :-)


(Våren hadde kommet til Praha)
Så er det et møte utpå dagen, som jeg må være med på, pakke ned klær og diverse i kasser og lign. Vi er blitt så gamle og gebrekklige at vi kjører lasset med skuteren som farer fram og tilbake oppa der, med alt pargasset til påsketuristene ;-) Kjekt !

I går var jeg eksamensvakt på Norefjord, en ny erfaring for meg, men det gikk fint. Snille og stille barn (nesten voksne) !!

På kvelden var det historielagsmøte i Veggli, egentlig er jeg bare vara til styret nå, men en var forhindret og da blei jeg ringt etter. Forøvrig et morsomt møte med masse humør og artige replikker :o)
Nei, nå får jeg hive meg rundt å sette igang her, oppgavene står i kø ......;-)

Ingen kommentarer: