tirsdag 27. januar 2009

Solfyllt søndag



Ja, nå er det seint på natta så det har visst blitt tirsdag alt, men jeg hadde planer om å skrive litt om søndag og mandag jeg da !!
Reiste til Veggli, til Turid & co ved totida. Guttene så på sport , Sara var i bakken og vi to damene som var hjemme gikk tur på den fine gangveien de har der oppe. Heldiggrisene !!!
Det hadde vært ok med en oppbrøyta veg å gå på her i nærheten også !
Har jo gårdsveien, men den blir jo litt kjedelig i lengda, men bare vent til snøen forsvinner, da kan jeg gå helt til Telemark hvis jeg orker ;)
Men altså, besøk i Veggli - Vi tok fine bilder på gangbrua ! Både av utsikten og av "pikene på broen"
John Melvin hadde tatt noen praktfulle bilder av Vegglifjell i sol og nysnø Håper han sender noen til "NU nett" De var helt spesielle
Da vi kom hjem fikk vi nydelig middag med himmelsk lapskaus til dessert !!
Takk for en deilig dag !!!
Mandagen har vært som mandager flest, klesvask, rydding, en bitteliten gåtur. Nå i kveldingen har Gubben vært i Flesberg og jeg tok en tur til Magnhild, spiste kveldsmat og så på film !!
Da jeg kom hyjem hadde fetteren min ordna med "Slekt - tre" på nettet og jeg har sittet og fyllt ut det timene flyr !!! Det var spennende, får se om vi får kontakt med noen fire og fem-menninger ?
Her er vi på brua i Veggli, Kameraet står på rekkverket, så det var mye av det der :-)

Ingen kommentarer: