lørdag 24. januar 2009

Det snør, det snør....

Det er det det gjør.....
Sånn ser det ut utenfor vinduet mitt i skrivende stund, hvitt og vakkert :o)

Det skaper litt jobb for han med snøskuffa, men - det er bra å få trimma litt. Har en liten plan om det jeg også, men først må jeg bare.... (eller har gjort)..gå på butikken, -i formiddagsbesøk på Tråen, -spise litt -osv. -osv. Men etter dette så skal jeg !!

Er litt trøtt i dag, det var nemlig jentefest nede hos Jorunn i går kveld, kom ikke hjem før ca. halv to. Men vi hadde det kjempekoselig, damer har jo så utrolig mye å snakke om, det mangler aldri på emner å ta for seg. En del egner seg nok ikke for gjengiving her, men det var opptil flere seriøse temaer også. Slik som navn på barn ;-) tjenerens oppførsel :-/ Boktitler, festligheter m.m.! Bare lurer på jeg om jeg skal ringe inn til en av disse Osloavisene og si at jeg ikke liker navna på ungane til tremenningen min ?? (Veit ikke hva de heter enda da ,men..)

Det er sikkert penger å tjene på det !?

Vel, etter nærmere ettertanke trur jeg det får være, blir så mye styr atte, med dementering og sånt ?!
Og penger får jeg jo fra Jens hver måned, så den saken er grei.

NÅ skal jeg ut å gå tur

Kanskje finne fram de gamle blå fjellskia som har blitt så forsømt i vinter ?

Ha ei fortreffelig helg alle kjente som stikker innom her :O)
Til høyre et eksempel på natursmykker
Ferdig laget halsbånd med istapper !

Ingen kommentarer: