lørdag 18. oktober 2008

Nå er det(snart) jul igjen !


Skjønner at det er høsten, når jeg blar i bildearkivet mitt ser jeg mest julebilder !!
Høsten er jo på en måte en ventetid, blomstene i hagen er satt på vent i kjelleren, vi har lagt granbar over bedene, og jeg går å venter på jul
Det er jo for oss lysfesten og familiefesten over alle
Vi er heldige som er så mange, og ikke bor så langt fra hverandre annet enn vi kan møtes så ofte vi vil
Nå skal snart ribba ned i frysen, og kjøttkakene tilberedes, da er alt klart for sammenkomstene ;-)

4 kommentarer:

Hilde sa...

Gratulerer med egen blogg, Randi. Dette var fint!! Koselig lesning.
Ikke alle har en mor/mormor/mimmi/svigermor med egen blogg!!
Mvh Hildesvigerdatter:)

Jorun sa...

Hei på deg! Flott blogg. Men romsdalen og 1970 år ?? :-)

AK sa...

fin blogg mormor! skal foelge med paa den:)

Mormor sa...

hvor 1970 har kommet fra veit ikke jeg må ha vært bevisstløs i gjerningsøyeblikket !