søndag 22. mars 2009

Bleløpet






SØNDAGKVELD:

Nå har jeg en gjesteskribent her som vil fortelle om sin søndag :o)

Hei, jeg heter Marie, i dag har jeg gått Bleløpet med pappa.

Det er over 2 mil langt.

Det var dårlig føre for vinden hadde blåst opp hauger med løs snø og lagde klabber under skia så vi måtte smøre om to ganger.

Ved Vasshølet var det matstasjon med salg av brus, lefser og kvikklunsj der spiste vi litt av matpakka vår.

Det var satt ut poster der måtte vi klippe i korta våres for å vise at vi hadde vært der.

I utfor bakkene gikk det fort, men i oppover bakkene
gikk sakte:-(
Den siste motbakken den var den verste! Men da nærma det seg mål, så vi holdt ut.

Jeg fikk merke for første gang og pappa fikk ikke merke, han må vente til tiende gang;)
(det var den sjette turen hans);)
Tusen takk til deg Marie !
Håper du ikke var så sliten at du tok skrekken, men stiller til neste år også !
Sjøl har jeg holdt meg ved husa, to gjester reiste hjem på formiddagen og vi fikk besøk av fire pluss en nå i ettermiddag ;O)
Moro med folk rundt seg, og vaffeljernet blei holdt varmt i flere timer Nå sitter jeg i Veggli og skriver dagens tekst !!
Ps: Bildene er tatt av Marie ;-)

Ingen kommentarer: