torsdag 6. oktober 2016

En milepel

om fisk og denslags


Det var høst, det var regnvær, men vi skulle gå tur. Helt til Holtefjell
Vi pakka sekken, tok med godt med mat, for dette ville bli en lang ekspedisjon.
Etter bare noen hundre meter fra hytta kom vi til denne fiskeplassen, det var helt stille, ingen fiskevak, bare noen regndråper som lagde mønster på vannet.
Da var det Knut kom med det viktige spørsmålet, som jeg ikke greide å svare på: Sover fisken nå mormor ? Ja, gjør den det sist i oktober ??

onsdag 15. oktober 2008




torsdag 06. oktober 2016


Hei alle sammen !!

Tidlig i dag så jeg at telleren har passert 80000 !!
Det er helt utrolig - ikke hadde jeg det i tankene da jeg startet bloggen i oktober 2008
Jeg hadde oppdaget at flere jeg kjenner hadde begynt å skrive små historier - ta bilder osv. og publisere det på en blogg. Mange har sluttet, men noen nye har kommet til
Jeg synes det er moro
Er det noen en lurer på - når var den turen ? eller  eller - var det snø i oktober det året ?
Mange "viktige" ting en finner her

Så jeg vil takke dere alle sammen fordi dere følger meg, og syns det er litt moro å lese disse betraktningene jeg kommer med

(Jeg kopierte en av de første innleggene mine - det dreier seg om : turer, barnebarn, blomster og trær !!)

  
Bilde fra i sommer !
Ha en fin dag !
Kos dere i høstværet !






Ingen kommentarer: