fredag 14. oktober 2016

Det hender så mangt


Høsten er her, fremdeles fargesprakende og fin
I går var jeg ute i skogen i mange timer
Det er vidunderlig der ute nå
Lyngen gløder i alle gule, gyldne og røde farger.  

Men også på sånne dager hender det ar alt blir mørkt og trist
Noe jeg og mine har fått føle nå. 
Onsdag døde min eldste kusine.   
Hun bare falt om da hun skulle ut i bilen for å reise til øyelegen
 bare fire dager før var vi på besøk hos henne, og hadde en trivelig dag hos dem
Trøsten er for oss som er igjen at hun var aktiv til det siste
Heldigvis har vi mange gode minner.....


På skogsturen min fikk jeg øye på mange "dansende" bjørker :)
De hadde kastet sommerfloret, og danset nakne i den gule myra :)


Riktig stort selskap var det.......

Jeg ruslet videre og spiste nista mi på ei gammel maurtue, 
den var enten fraflytta, eller så sov de vintersøvnen sin
Jeg blei i alle fall ikke plaget av dem
Nå er det fredagskvelden, det er fullmåne-helg og alle
troll og hekser har sikkert en sammenkomst i helga :)
Skal vel mye til om de viser seg for oss !!!

Ha ei god helg alle sammen
Grip dagen !


Ingen kommentarer: