onsdag 11. april 2012

Onnsdag




Det er onsdag kveld, og jeg er ikke venner med PC'n min !
I går var jeg ute og gikk tur i nysnøen, som faktisk var ganske tung, våt og dyp :(
Jeg hadde med meg kompaktkameraet og knipset noen bilder av veien vi gikk på, bikkja og jeg. men da jeg skulle sette inn bildene i bloggen her blei de  vist liggende  !
Jeg slettet dem, lagra på nytt i mappen, prøvde igjen, men nei da, samme greia.

Så nå fant jeg et gammelt bilde med nysnø og fin himmel, det får gjøre tjenesten.
Dagen i dag har vært ganske innholdsrik. Den startet med besøk hos tannlegen, som holder til borti Sigdal, da jeg var ferdig der, tok jeg en telefon ned til kussina mi som bor et par mil nedenfor der; er du hjemme ? Tar du imot en kaffegjest ?  Og det gjorde hun. Vi spiste og skravla et par timer før jeg satte kursen hjem igjen. Klokka halv seks var vi bedt til Barnebarn Lars på bursdagsfeiring !
Der var det liv og røre. Omtrent hele storfamilien var samlet ;)

Kaker og annet snacks fikk bein å gå på.....
Da vi kom hjem var det lamming på gang nede hos "Hønemor"   Det  blei en lang og tildels dramatisk fødsel, det måtte tre fødselshjelpere til før de fikk dratt ut den første ungen.
men nr. to spratt ut uten plunder, så nå er alt fryd og gammen ;))
God natt til dere som er innom !!
Kanskje det blir et bilde eller to av de søte små etterhvert.....

Ingen kommentarer: