onsdag 1. september 2010

Onsdag

Tidlig på mandag morgen dro jeg til Kongsberg for å hilse på søstra mi, som var "husmorvikar" for datteren denne uka!
Da måtte jeg jo benytte anledningen til å se henne, det er ikke hver måned, for å si det sånn.
Vi hadde så mye å drøfte at noen bilder blei det ikke :)
Etterpå dro jeg på hytta for å "renske hjernen"
Været var upåklagelig og Kira og jeg tok en tur opp mot fjellet
Over ser vi Svart-tjern, som ikke er så svart lenger fordi det har blitt hugget rundt der !

Ved Svart-tjern står denne fuglen og vokter.....

Mulig det er en trane som har stivnet i dansen ?


Langs veien opp mot Kimetjern var det fullt av tyttebær !
Men jeg hadde ikke spann med meg, så de fikk stå i fred


Kimetjern er et av drømmestedene mine
Hit fikk vi noen ganger være med pappa på fisketur, det er to timers gange fra barndomsheimen, for det var ingen vei og heller ingen biler hos oss !

På den grønne haugen bak til høyre var den beste fiskeplassen !!


Innen vi kom oss ned igjen jeg og hunden, var det nesten mørkt
og blåtimen hadde satt inn !!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Flotte bilder! Du er ikke snau på å komme deg ut i skogen! ;O)

Ser frem til høstbilder fra skogsturene dine! Er så flott med de fargene vi snart får i skogen!

Kamerasamleren sa...

Du er fortsatt aktiv, ser jeg, flott! :) Flotte bilder er det denne gangen også, krydret med fine ord som får en til å tenke tilbake.

Nå går det mot enda mer flotte farger og natur, vi får tenke på det og koselige stunder med varme i ovnen. Livet er fylt av nytelser, ikke sant?

Ha en fin dag og fine friske dager fremover også!