søndag 14. februar 2010

Søndag

Nå begynner det å se ut som våren kommer snart. Det er lyst tidlig på morgenen, jeg var oppe klokka halv sju, da hadde det begynt å lysne, deilig. En får mere energi når det er mere lys, det merkes med en gang . Derfor kommer lengselen etter å dra på hytta, som vi ser her. Men desverre lider jeg for øyeblikket av noe som visstnok kalles besluttsomhetsvegring ... Det var så mange ting jeg ville gjøre i går, tur med naboene feks. og diverse annet. Så derfor sitter jeg her i dag også ;( Men bare en liten stund, om en time skal vi ut igjen på truger, og om noen flere timer er det middag hos Marit, så det er ikke det at jeg kjeder meg altså ;) Gleder meg til middagen, den dama kan lage mat, det kan forresten alle ungene. De ligner sikkert på faren, han liker å lage mat han også !!
Jeg får bare noen matlagingsanfall innimellom, når jeg blir selskapssjuk ;)
TV-kvelden i går var ganske kort for meg, kikka innom et par ganger, men det var bare noen karer som hylte og skreik, og på skjermen flagra det noen røde og hvite (eller var det orange)
mennesker rundt omkring....
Men med lørdagsaviser, bok og PC så behøver jeg jo ikke klage (gjør det ikke heller, bare forteller :)
Men hvis jeg får bestemt meg kan det hende at jeg rømmer et par dager på hytta i morra
Den som lever får se.......
Ha en fin søndag rundt i de tusen hjem

3 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Hallo Mormor! Den sykdommen hørte ut som kjent. Det virker som den kommer oftere med årene.

Hyttetanken er omtrent identiske med mine, håper snøen forsvinner nå så jeg kommer meg opp. Tidligere har jeg ikke hatt problemer med det, litt verre etter at kolsen ankom kroppen.

Stubbetufsa sa...

Beslutningsvegring er en snodig sak. Ligner mye på meg. Kanskje er det det jeg lider av, ikke bare konsentreringsvansker...

Bestemor Drillo sa...

Ja det er ikke lett å bestemme seg når man har blitt pensjonist, en har jo litt dårlig tid da;)))))))!!! Riktig god tur hvis du bestemmer deg! Klem!