onsdag 31. desember 2008

Nyttårstanker





Det er tidlig morgen nyttårsaften 2008.

Enda et år er forbi, alle har blitt et år eldre !

Dette året har vært et begivenhetsrikt år for familien. En femtiårssyklus har passert.

Det er femti år siden vi giftet oss, femti år siden vi etablerte vårt første hjem, som faktisk var her på gården. På to små rom i annen etasje i gamlebygningen, pluss en bitteliten sovealkove hvor det var en halv kvadratmeter golvplass igjen da vi fikk plassert barnesenga ved siden av dobbeltdivanen vi sov på ! Femti år siden vi fikk vårt første barn, femti år siden jeg var tjue år og Hellik tjueseks år ! Men, vi har stått han av ;-) Familien har blitt stor, og alle er glade og fornøyde - reint bortsett fra at en av oss havna på sykehus forrige kvelden, men vi håper og tror at det går bra, snakka med "pasienten" i går kveld, og hun var i fin form da !!


Rart å tenke på at det er såå lenge siden vi giftet oss og fikk barn, åra har jo gått som en røyk, og en veit nesten ikke hvor den blei av !! Men, vi ser det jo på barn og barnebarn da.


Og noen ganger når jeg sitter og oppsummerer ting så ser jeg jo at vi har lagt igjen "spor etter oss" ;o)


I form av hus og hytter og ikke minst en stor og sammensveiset familie !


Ha en fin nyttårskveld, og et knakende godt nytt år alle sammen !!!



PS Teaterturen var en opplevelse jeg ikke glemmer, vi hadde det så moro, og forestillingen var så bra, og ikke minst oppholdet hos Olaug og Knut, med utmerket roomservice, spa og fantastisk frokost ;o)


Tusen Takk. Det var den fineste gava jeg kunne tenke meg !!