tirsdag 9. juli 2013

Tirsdag

 Vi nyter sommeren både store og små nå, endelig har godværet kommet hit også
Blomster står i fullt flor i skog og mark, så vel som i hagene
jeg er så fornøyd med å være pensjonist og kan legge opp tiden min som jeg vil - nesten
Går turer og kjører turer hvor og når jeg vil
Herlig....
 Vi har seks sauer gående på jordet - de vasser i gras til langt opp på magen, men likevel skriker de etter godbiter når de ser noen av oss. Kristina og Tore hjalp meg å bryte/hogge ned  seljekvister til dem her om dagen. Det er de veldig glade i.
 Av og til vanker det noen brødskalker på dem også, det er snadder:)
 Så har vi besøk av oldebarnet fra Sverige her for tiden, og det er stas, han liker så kjempegodt å hoppe på trampoline med Kristine og Tore
 Lars tok seg likegodt en rotur på Seterkulpen her om dagen, det er kult - selv om båten går mest rundtomkring :) Jeg tok et par dager der i helga, og fikk uventa besøk. Moro det :)
 De gamle rosene i hagen her blomstrer fint i år. Nok væte på forsommeren, og godvær i blomstringstida setter de pris på - det gjør vi også, for er det regn så detter kronbladene av så fort som fy...
 
I går, mandag blei det en uventa tur til Frili for å hente et strømaggregat, og jammen var Lars og pappa'n der. Så blei det kaffekos på verandaen for store og små, helt til Lars måtte pumpe opp den nye gummibåten sin og sjekke om den var bra
Den blei visst godkjent....


Ingen kommentarer: