onsdag 4. mai 2011

Tirsdag

Så har vinteren kommet på en liten visitt igjen,

snø/haggel i bygene i dag, og skikkelig "kursint

"Som betyr småkaldt :)

gradene har vært rundt 5 - 8 +


Jeg har vært "isteden for en sjuk en" i dag, og syns litt synd på meg sjøl

Håper på en bedre dag i morra.

Må til byen og handle litt før konfirmasjonen på søndag
Og så innom broder'n for å se på de siste oppdagelsene fra detektivarbeidet med farsfamilien

Så skal jeg være dyrepasser for "hønemor" som bor nedi bakken her i tre dager

får håpe jeg ikke har glemt gamle kunster, med stell av dyr :)
Denne uka ser ut til å forsvinne i en fart den også,

lurer på om det finns et lavere gir på døgnet jeg ?



Bildene i dag er fra siste tur til Svene

Da så vi en bjørk som antagelig er veldig forelsket i nabo-treet, som var ei lita furu.

Den snodde seg rundt stammen og holdt godt fast så det ut for !!
Men altså feil familietre ???



Her er min barndoms blåveisbakke, det var på slutten med blomstringa.


Men like fint og vemodig å gå der Her har jeg mange timer


med å plukke de første blomstene til mamma.


Det var stor stas når jeg kom inn på kjøkkenet med en liten


bukett med bittesmå blåveiser i neven.......
Man blir mer og mer nostalgisk ettersom tida går
Oppsøker gamle steder, og gamle venner -


ja reint ut sagt "går i barndommen"


Men det er jo trivelig da ! Med disse mimredagene, og noe skal en jo bruke tida til


når en ikke må gå på jobb hver dag klokka sju....


Nå her visst klokka tippet over til onsdag, så det er på tide å si:


GOD NATT :)

Ingen kommentarer: