tirsdag 20. mars 2018

Mens vi venter på våren

Nøtteliten på besøk ved Veslehytta i dag :) Trykk på pila !

Hei
Fikk så lyst til å skrive ned noen ord i kveld...
Kikket ut av vinduet kl. 19.20  det var lyst ute !!!
Da er det helt sikkert - våren er i anmarsj :)
Forløpig ligger snøen meterhøy..
Men - det drypper av taka om dagen og sola varmer 
Det skal virkelig bli godt med litt vårstemning etter alle disse månedene med snø
(sjøl om jeg liker snø, så er det jo måte på da....)

Nye skudd på gammelt epletre...

Men siden det fremdeles er hvitt ute måtte jeg dykke ned i
 arkivet mitt for å finne noen vårlige bilder
fra mai i fjor :)
Har gått meg en tur i dag også,  med skrittteller 
 og kilometer-teller på telefonen går det litt sport i det; bare det å slå sin
 egen rekord fra dagen før, eller eventuelt tangere den er jo artig
Et lite puff for ny innsats !

Et vårtegn

I går var det fotoarkiv-jobbing som alle mandager, vi koser oss med det
Får litt avveksling i den daglige tralten, treffer folk og 
ikke minst, trener de små grå..
Og i disse tider der alt går via PC og TV trur jeg folk har godt av 
og se seg litt tilbake i ny og ne.....
Nå er det påske om noen dager, og jeg må jo prøve å være litt husmor
og bake litt før alle helgedagene
Kanskje blir det en hyttetur eller to også...


1 kommentar:

Barwitzki sa...

Nydelige bilder. Vi hadde sen snø her hos oss, men dessverre ikke hele vinteren. Jeg liker snø også. I dag var det kaldt, men mye sol og det første vårblomster kom ut. Vi har hatt en deilig
søndagstur i skogen. I luften er våren, i luften er påske :-))
God påske deg og dine. Hilsen fra Viola