fredag 28. mai 2010

Fredag

Bare et lite innnlegg for å fortelle at jeg skal være turist i Drammen i dag !! Gleder meg !
Været vier seg fra sin beste side, til tross for dårlige meldinger i flere dager nå ! Men sola skinner og det lover godt ;)
Først skal vi bare rusle rundt å se på den fine elvebredden som har blit pusset opp de sistre årene, gå over ypsilonbrua, spise god mat på Papirbredden og så videre !!
I kveld skal vi i Drammen Teater og høre på Nordic Tenors Det gleder vi oss til, de har fått gode kritikker i avisene
Jeg bare sier det igjen Det er helt all right å være pensjonist altså....
Man blir så flink til å nyte livet Og til å tenke over hvor godt vi egentlig har det.
Uten topplønninger og de største husa eller hyttene eller bilene som finnes ;O
Ha en flott dag alle som kikker innom her NYT LIVET mens du har det !!!

2 kommentarer:

Kamerasamleren sa...

Nyt livet, turistlivet og ikke minst Drammen. Det har blitt en fin by, eller et veikryss som min onkel bestandig sa. Han bodde der, etter å ha oppvokst i Trondheim. Min morfar var fra Drammen og det har blitt mange turen dit for min del gjennom årene. Jeg trives der, passelig stor og velstelt.

Kos dere i dag og i helga!

Klem fra'n Karl i Trondheim

Stubbetufsa sa...

Du er flink til å se og til å gjøre, og til å nyte!
En aktiv, ressurssterk pensjonist!
Klem til deg!