torsdag 27. november 2008

Småprat



Torsdag, takk og pris for døtre !

I dag kom Marit og vaska vinduer og golv i heimen, så nå er skinnende rent (så lenge det varer)


Hun hadde med seg kaker på et fat, og det blei tid til en prat innimellom jobbinga.


Men ikke nok med det: Jeg får hjemmehjelp tre ganger før jul ;o)

Jeg er kjempeglad for at vi bor i en god kommune, her fungerer systemet tydeligvis

Supert.

Og så har vi hatt besøk av Eline og mamma'n hennes Trivelig at noen stikker innom

I efta/kveld har det regna så nå spørs det om grusen i vegen har blitt borte, antagelig har den gjømt seg under et lag med is :-(


Bildene er en oppgave for de som titter innom: Hva er det ?


4 kommentarer:

Stormel sa...

Det ser veldig kjent ut, på en måte...men jeg klarer ikke komme opp med hva det er...Jeg tror du er nødt til å komme med noen hint ;o)

Mormor sa...

Den ene er brukt av "mannfolk"
Den andre av "kvinnfolk"
Hjelper det ??

Stormel sa...

Njei, jeg må nok melde pass... :o/

Mormor sa...

Løsning !!!
Den med reim i: Selepinne
Den med fire hull: "Sveipepinne"
(Når en skulle lage renning til veven)