fredag 17. mars 2017

Nattprat


Da blir det en liten nattprat her, klokka er midnatt, 
men siden jeg tok en "durabli" 
middagshvil i ettermiddag, så er jeg lys våken
Sist helg blei det en liten hyttetur på meg og Kira, som koset seg verre, 
med lov til å sove i sofa'n og mat hver gang hun så bedende på meg :)
Den helga var det litt vinter-aktig så det var nesten som "gamledager" oppi der


Det er ikke så store sprell jeg gjør om dagen, det blir to, tre turer til Veslehytta, 
som ligger et par kilometer fra gården
En passelig rusletur to, tre ganger i uka.
I fjor vår begynte jeg å fore fugler og ekorn der oppe


og da må jeg nesten fortsette med det. 
Heldigvis (?) har det nesten ikke vært snø denne vinteren, 
så jeg går på beina, ofte med piggsko,  for is har det vært


Ekornene har blitt veldig skye, og kommer ikke fram
 den stunden jeg er der, men småfuglene kommer så snart jeg har lagt i ovnen
De skjønner visst at røyklukt betyr mat ;)



Ellers går det i den vanlige tralten, 
Fotoarkiv hver mandag, og ellers gjør jeg som jeg vil :)
I morgen skal jeg på "Møteplassen" for seniorene i bygda og vise bilder. 
Det er en koselig jobb, denne gangen har jeg finni fram
noen gamle bilder  fra bygda her, 
og noen fra skog- og fjellturer jeg har hatt i sommer
Håper de faller i smak :)

Sov godt !

Plutselig tilbake :)

Ingen kommentarer: