onsdag 1. februar 2017

onsdagsprat


Hei igjen ! 
Nå har jeg hatt en travel januar - som dere kanskje skjønner
Turer og besøk både hit og dit !!
Til og med fotografering har det blitt dårlig med, så disse har jeg funnet i Arkivet mitt
De er fra Dagali vinteren -13

g
For å oppsummere litt;
Det startet med bursdag til søster Borghild alias Tulla
Hun er yngst i flokken så det navnet har hun fått beholde :)
Jeg hadde noen fine dager der, med turer og selskap


Vi har også fått tid til en , men bare en... kortspillkveld i Svene
etter nyttår, det må vi gjøre noe med, snarest !!


Vinteren har ikke blitt akkurat slik jeg ønsker det, det har vært regn, 
is  og glatte veger overalt
Men noen rusleturer har jeg da fått til


Nå sitter det to ivrige gråhunder og venter på meg ute her
Så jeg må "nøyte" meg - som bestefar sa !!
Gubben og jeg har forresten også fått tid til en "harrytur" sist uke
Men den sporten er vi snart for gamle til !
Blir jo helt slått ut etter å ha vært på båt og bil i timesvis !!
Da er det bedre med besøk i heimen, som vi hadde nå sist helg
Med kaffedrikking og skravling i sofakroken :)
Ha ei fin vinteruke, kommer sterkere tilbake - håper jeg ....

Ingen kommentarer: