torsdag 1. oktober 2015

Høsten er her


Vi har en utrolig vakker høst i år
Masse farger, mye sol og lite frost. Bæra i skogen er fortsatt like god
Men fryseren er full, så nå må det gå rett i "langkrukka"
Dere kan jo lure på det ordet så lenge :)


Jeg er naturligvis ute i skogen så og si hver dag, da må det være andre
 veldig viktige ting som skjer hvis jeg ikke er der.....


Noen ganger bare for å gå, eller leike seg med kamera....


Måneformørkelsen blei behørig foreviget kl. halv fem om morran, 
 Jeg er tålelig fornøyd med resultatet. Amatør som jeg er
Jeg så ikke fargene med blotte øyet, men gjennom linsa på fotoapparatet kom de fram
Dette er absolutt en "once in a time" opplevelse så jeg er veldig glad i det bildet




I går fikk jeg være med gubben på elgjakt, vi var helt innunder fjellet, på 900 - 950 m. høyde
Været var strålende og det "tusset" med dyr i området Så spenning var det også. 
Det blei felt et dyr, de ande greide å lure både jegere og bikkjer :)

Her er vi på vei inn i terrenget
Og jeg må få lov å skryte litt av Far sjøl, som blir 83 år om vel 2 mnd
men her er han i sitt rette element :)



Vi hadde standplassen vår like ved denne mystiske figuren,
 Tre bein i bakken, og ikke noe mer !!
Ha ei fortsatt fin høstuke, nyt sola, den tar vinterferie snart
 og da blir det mindre å se til den :)

Ingen kommentarer: