fredag 7. mars 2014

Fredag

Mars kom, og med den våren..... bekkene går store og våryre
Snøen minker (heldigvis) - men.....det er et stort men, solen ser vi ikke, vi speider etter sprekker i skyene, og lever i håpet :)

Innomhus har det skjedd noe da, jeg kom til å nevne for Hilde datter her om dagen, (på mandag)
 at jeg kunne tenkt meg nye bokhyller, så det blei litt mer orden på rommet mitt !
Derfra var ikke veien lang fra tanke til handling.
Gubben og jeg skulle på "Harrytur" til Strømstad med et vennepar  tirsdag, vi hadde et gavekort på ferja til Strømstad som gikk ut på dato en av dagene, og vi dro av sted på tirsdag morgen.
Da vi kom hjem på kvelden, var rommet tømt og hadde fått ny farge. Alle bøker (og det er mange)
lå på bord og stoler i stua, pluss forskjellige duppeditter som hører til PC'n
Ikea-brosjyren blei gjennomgått og allerede neste dag kjørte Live Sunniva meg ned til Slependen.
Vi trålet hele huset, fant det vi skulle ha, lesset bilen full og var hjemme langt på kveld :)

Neste morgen satte Live i gang med å skru.... skap kom på plass  og skrivebordet likeså, senga måtte vi vente på til neste dag, da kom Bohusbilen med den....
Og Vips!!!! Jeg hadde nytt rom :)
Veldig ryddig og minimalistisk, men bare vent til jeg får bodd det til -
 da blir det nok  litt krims - krams her igjen :)
Nå går jeg bare å venter på SOL, (og spiser D-vitaminer)
Ha ei super vårhelg i hus og hytte :)

Ingen kommentarer: