torsdag 14. april 2011

Torsdag

Dagane flyr, nå er det jamen snart helg igjen

Uka har vært innholdsrik, nettopp slik jeg vil ha det...

Tirsdag og onsdag var det kurs på statsarkivet i Kongsberg med ledere fra fylkeskommunen

i Vestfold og fylkesfotografen i Buskerud

Kurs i "grunnleggende arkivkunnskap og fotobevaring"

Høres tørt ut, men det var flinke folk som kunne legge fram ting så vi forsto det!
Og siden Kongsberg er nærmere Frili enn heimen er,

dro jeg narturligvis dit for å overnatte !!
Det var full vårløsing i elver og bekker, heldigvis var veien fin, så det gikk greit å kjøre innover

På tirsdagen var det regnvær, men det blei en times rusletur likevel, det er omtrent bart overalt, ingen sak å gå etter veiene i solhellinga

Onsdag morgen kom med sol og godvær, men jeg skulle jo gjøre noe nyttig,

så det var opp tidlig og så til byen
Måtte stoppe og ta noen bilder etter veien, det er jo fint da, i morrasola ??




Dette bildet er fra Svene, ved riksvei 40.


Denne gården ligger så flott til ved Lågen, jeg har ofte tenkt å


stoppe å ta bilde her, nå er det gjort........


Mitt siste porsjekt, med å forske litt i fars-slekta er kommet et steg videre.


Nå skal vi møte resten av søskenbarna, på farssida, det er forresten bare to, men de veit jo omtrent dobbelt så mye som oss !


Trur vi da, de har jo en annen "kilde" nemlig tante Anne !!


"Følg med i neste bolke"

Ha en god dag alle i hopa..........

1 kommentar:

Ingun sa...

Hei
Så fine bilder av vårløysing. Deilig tid. Ha ei flott påskehelg. Håper dere får sol;-))