onsdag 16. februar 2011

Onsdag

Det er onsdag, og jeg skal snart på fotoarkivet, det rusker og snør litt ute, men heldigvis ikke de store snømengdene
I går rakk jeg faktisk to syttiårsfeiringer !
Første et formiddagstreff med bløtkaker og kaffe, som mannen i huset hadde stelt til i all hemmelighet ;)
Så et etterpålag med ni lystige damer rundt bordet..Moro :)
Tusen takk til begge for en fin dag !
Etter arkivjobben i dag er det rett til behandling i Kongsberg, og så på årsmøte
Egentlig lurer jeg på hvordan vi hadde tid til å gå på jobb den gang vi dreiv med det ?
Mulig det var en litt annen prioritering da ?

Ellers kan jeg berette at dameaftenen hos meg blei koselig, vi spiste og skravla i flere timer

gubben stakkar rømte huset og tok med seg kortspillvennene på Grendehuset,

hvor de spiste, spilte og kosa seg.....
Har slett ikke hatt tid til noen fotografering, så bildene er fra søndagen, det øverste er fra en bekk i Votnedalen, og det nederste er her heime....

Ha en fin dag......

1 kommentar:

Stubbetufsa sa...

Nei, kossen har de tid til nåkka som heilst, dæm som arbeide?
Æ syns ikke æ når på nåkka særlig no som æ ikke arbeide ute, mæn da æ va ung, og arbeidde, da va æ me på forskjellige ting kvær uke...
Akk!
Mæn du når på det utrulige!
Klæm!