onsdag 9. februar 2011

Onsdag

En spennende dag for mormor i dag !!
Jeg har fått jobb!! Sammen med ei anna pensjonistdame skal vi bestyre Stasjonen..
Stasjonsfruene skal på messe i Lillestrøm, "for å utvide sin horisont" nåe det gjelder tilbud og muligheter innen matvarebransjen
Heldigvis har medarbeideren min erfaring fra kafedrift Jeg har to års erfaring fra en bakeriutsalg i femtiåra !!! Den gangen pakka vi inn brøda i gråpapir :)
Men jeg får holde meg mest på kjøkkenet, smøre mat og øse opp suppe !!
Så nå får dere krysse fingrene for oss !!
Ellers går dagene uten de store hendelser
Stort sett husarbeid, klesvask og annet som ikke syns annet enn når det ikke blir gjort ;/
I går gikk trimturen etter en bilvei, og det liker ikke knoklene mine,
denne natta her vært vond.... Må nok holde meg til skogsterreng, med løssnø og ulendt terreng, da går alt så meget bedre !
Ha en fin dag - nå drar jeg på jobb.......

3 kommentarer:

Heidi sa...

Så artig! Det går sikkert kjempebra! Godt for fruene at de kan få litt hjelp iblant!

Det er nok ikke noe særlig å gå på veien nei, merker det fort selv at det er hardt på knær og rygg, og jeg er jo fortsatt i tjueårene ;-)

Ha en fin dag!

Stubbetufsa sa...

Næmmen, har du fådd dæ jobb?
Ja, ja, du hadde jo ingenting å henge fingran i, du, hehe!
Mæn kæm som vikariere førr dæ, da?
Gubben?
Klæm!

Mormor sa...

Jobben var for en dag, men moro var det så kanskje de spør oss en annen gang "Servitrise" ho - ho

Og ja, Gubben vikarierer i heimen i dag ::( !!