onsdag 18. desember 2019

Julestria ??


Hei !!
Lenge siden jeg har skrivi noe nå !!
Høsten bare forsvant, den ene dagen etter den andre...
Enten er det tiden som går fortere, eller er det meg som går  saktere ??
Vi er jo ganske flinke til å finne på ting -
 enten det nå er elgjakt for far, og arkivjobbing for mor !
En aldri så liten hotelltur til Telemark har det også blitt tid til, med innlagt
 besøk hos min kjære, gamle  "barnevakt"
Som alltid - mye latter og gode historier 😍
Noen fødselsdager har vi ogå feiret, med  fullt hus hvor vi enn er 


Julestria har blitt enklere med åra, jeg har finni ut at man lever like lenge
 om en ikke pusser alle "glasa" eller vasker alle "taka"
Noen få kaker, sylte og ribbe - og vipps så blir det jul :)
Pluss haugevis med nisser i alle krokene - naturligvis


Nå i dag har gubben laget god gammeldags Tomtebrygg, som vi har hatt
 i alle de 62 julene vi har bodd sammen !!
Og snippene er i boks 


Desverre kan jeg ikke skryte av lange turer jeg har gått, nå
for "løypenettet er ikke inntakt" og vegen har vært glatt !
Regner med sterkere innsats når sola snur !!!
Ha ei nydelig jul alle sammen kos dere med , barn, familie og venner 
og gode bøker nå i mørketiden 


Ingen kommentarer: