søndag 16. september 2018

Jubileum m. m.

Litt av alt det mystiske man kan se ved Lauvnesvannet en vakker dag...
Så kom september, min favoritt måned siden jeg var barn !
Dengang mest fordi jeg har fødselsdag den 6.
Nå mere fordi da blir det så vakkert i skog og fjell
Og i den tiden jeg var bonde, fordi da fikk kuene gå på jordet etter andreslåtten, 
og vi visste hvor vi hadde dem til enhver tid

Her en annen utgave av de som bor i dette vatnet....
September i år spesielt fordi nå blei jeg skikkelig gammel !!
Hele åtti runde år har jeg levd.
Og mye har jeg opplevd i alle disse åra.Det har blitt behørig feiret, 
med barn, barnebarn,slekt og venner !

Denne også, men jeg tror den er menneskeskapt...

Masse fine gaver fikk jeg også- og den som overrasket meg mest,
 var en tur til Edinburgh Så nå gleder jeg meg til tur :)

Litt av utsikten, mot nord-vest

Ellers går nå "dagan"  Med bilturer i øst og vest, 
noen med innlagte besøk hos slekt og venner
Disse bildene over her, tok jeg ved Lauvnes-vannet i Sigdal
for noen dager siden. Der er det så fint


Tilbake tilbursdagsfeiring, her er noen av blomstene
Jeg fikk, det strømmet inn i to,tre dager...
Noen overnattet ute, så de skulle holde seg litt lenger


Her et bilde av alle barnebarna, så nær som et, han var borte på arbeid
De skulle "beskrive meg alfabetisk" :)
Og det gjorde de med glans...
en kjempefin flokk som jeg er veeeldig glad i !!
Nå er vi tilbake til normalen, jeg gleder meg til tur 
sammen med en av disse kjekke ungdommene 


1 kommentar:

Nøve sa...

Gratulerer så mye med 80 års dagen som var!