fredag 3. mars 2017

Småprat


På tide med en oppsummering igjen !
Vinteren biter seg fast, mildvær et par dager med glatte veier og gårdsplasser, 
og minusgrader men litt snøfall enkelte dager, så vi får følelsen av ekte vinter
Jeg hadde en skikkelig "salto" her om dagen. Skulle bare gå ut til bilen,
jeg visste det var is, så jeg bare sklei beina bortover
Men før jeg veit ordet av det, så lander jeg på bakhodet så det sang - bokstavelig talt
Men heldigvis er jeg visst laget av solid materiale, 
både hofter, lårhalser og hodeskalle holdt :)
Vondt som fy, men like hel :)


Mitt prosjekt akkurat nå er å lage bildebok til noen turvenner
Det er nr. to jeg driver med nå, vår veldig fornøyd med den første



I dag har jeg fått ny forsyning med ved oppe i "Veslehytta"
Jammen kom gubben opp men tre sekker, som han lasta opp på snøfresen !!!
Ikke rådlaus den karen gitt :)
Og det er godt med fyr i ovnen når en sitter og venter...


Hjemme nyter vi den nye utsikten vi har fått etter at 
en hogstmaskin har rasket med seg all den gamle grana
- og furuene...

Jeg har PC' n min til reparasjon, og på "Leiemaskinen" får jeg ikke redigert bildene,
 så det blir bare telefonbilder herfra nå. de er ikke så bra som 
de jeg tar med fotoapparatet, men de får duge enn så lenge...

Ha ei fin helg
Snart kommer våren :)





Ingen kommentarer: